Klacht POSTNL: PostNL levert geen pakketten op ons adres

Rens

PostNL bezorgt niet op ons adres. Wij hebben al een lange tijd een probleem met levering van pakketten op ons zakelijk adres. Via track& trace krijgen we eerst de melding dat het pakket vandaag bezorgd wordt maar dit is nooit het geval, de dag erna krijgen we opnieuw de melding en weer een dag later moeten we de pakketten gaan ophalen bij een PostNL verzendpunt. Ik heb hier al vaker voor gebeld en dan krijg ik te horen dat ze niks kunnen doen, behalve er opnieuw melding van maken. Pakketten en brieven die via de brievenbus worden geleverd komen wel aan. We zitten nu al ruim een jaar op een nieuw industriegebied (in Someren), alle andere bezorgers (GLS, DHL, DPD, UPS etc.) weten het adres wel te vinden. Schandalig dat PostNL gewoon niet levert. We zijn zelf al gestopt met versturen via PostNL en proberen altijd bij bedrijven te bestellen die niet met PostNL versturen maar soms kunnen wij niet anders.

Ervoor zorgen dat pakketten in de toekomst wel worden geleverd en zorgen dat de klantenservice zorgt voor een goede afhandeling van klachten.

Jullie kunnen veel leren van de klantenservice van Coolblue of Bol.com die wel hun best doen om de klant tevreden te houden...

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet correcte bezorgingen op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is. Hoe meer informatie u voor ons hebt, hoe meer wij voor u kunnen registreren. Aan de hand van deze registraties, worden de meldingen doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende bezorger in uw regio. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u en bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten. Graag zou ik u er nogmaals op willen attenderen, dat het verstrekken van de barcodes voor ons van essentieel belang is. Op die manier kunnen we bekijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Rens