Klacht POSTNL: Postnl levert pakketjes niet en zorgt niet voor verbetering

# 432080
RvanTricht

Pakketjes worden niet bezorgd. Pakketjes gaan regelrecht naar Primera, of er word geclaimd dat het bij de buren is afgegeven terwijl die helemaal niet thuis zijn. Het gehele appartementencomplex heeft hier last van. Postnl claimt diverse malen met de bezorger te hebben gesproken, maar er verbetert niks, het verergerd alleen maar

Ik wil dat de huidige bezorger van dit complex of ander werk gaat zoeken of een andere wijk gaat doen. Na diverse klachten verbetert er niks en verslechtert het alleen maar. Tevens bied Postnl klantenservice geen enkele oplossing aan en richt de verantwoordelijkheid naar de verzender/ontvanger

Ik snap uiteraard dat u flink baalt van deze situatie. Als klantenservice kunnen wij uw klachten alleen doorzetten naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal dan vervolgens de nodige maatregelen moeten nemen om dit op te lossen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de situatie alleen maar verslechterd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van het pakket wat door deze bezorger bij u is bezorgd, of niet is bezorgd

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Dan ga ik voor u kijken wat ik verder voor u kan doen om dit op te lossen.

RvanTricht
    Pakket is gisteren gelukkig door de goedheid van een bewoner van "van der werffstraat 92" afgegeven.

Neemt niet weg dat de pakketbezorger nog steeds hieruit vrijgepleit is. Dit soort situaties gebeuren nog steeds te vaak. En diverse malen worden pakketjes bij buren of meteen bij een depot afgegeven in plaats van aan de deur te bellen.

Het gaat om Barcode 3SYOUE8040361. De manager heeft diverse malen met de bezorger gepraat en er zit gewoon geen verandering in, maar juist een verslechtering. Iedereen maakt fouten ook ik, maar ik probeer er wel uit te leren in tegenstelling tot deze bezorger.

Daarnaast heb ik ook met Facebook messenger contact gehad over deze zaak en in plaats van mij gerust te stellen en actie te ondernemen, wekt men juist een agressie op door een passief beleid te voeren.

Uiteindelijk zal de bezorger hier wel of niet op worden aangesproken en gaan we weer afwachten op de volgende fout van de bezorger, want er zal niet daadkrachtig worden opgetreden.

Niks meer vernomen.