Klacht POSTNL: PostNL licht my op
Details
Klacht
De procedures van PostNL walmen van de fraude praktijken. Ik heb alle kosten voldaan bij de verkoper. Nou krijg ik een bericht dat ik de inklaringskosten moet betalen, die al betaald zijn, ik kan dit aantonen met screenshots maar daar wil de klantenservice niks van weten. Ze zeggen dat ik gewoon moet betalen en dan de kosten terug moet vragen. (Als je online kijkt maakt PostNL dit ook onmogelijk). Dus ik geef aan bezwaar te maken en niet opnieuw wil betalen omdat ik hier al helemaal niks aan kan doen. Toen werd er simpelweg gezegd; nou dan sturen met het terug. Ik word nu de dupe van iets waar ik al helemaal niks aan kon doen. Dus wat ik niet begrijp is dat de overheid dit soort louche praktijken toestaat. Ik wil ook benadrukken dat Jorell mij totaal niet heeft geholpen en zelfs bijdehand ging doen. Dit is een slecht teken van een klantenservice medewerker.Gewenste oplossing
Ik wil mijn pakket ontvangen en dat ze mijn bewijs accepteren. Daarbij dit met verkoper oplossen zonder dat ik de dupe wordtDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.