Klacht POSTNL: Postnl liegt de boel bijelkaar.

M.R. Spies

Hoe is het toch mogelijk, wat een ongelofelijke bende is het bij postnl. Ik ben des duivels zo boos.
Vandaag zou hetzelfde pakje van 3 januari wederom bezorgd worden echter alle bodes zijn geweest maar weer geen pakje bezorgd!

Ik ben vanaf 3 januari met allerlei smoesjes aan het lijntje gehouden. Steeds weer draaiden zo om mijn vragen en opmerkingen heen. Ik moest maar contact met de verzender opnemen, ik moest maar geduld hebben. Ze konden ook niets met hun eigen barcode die duidelijk op het pakje staat!?? Steeds maar dezelfde smoesjes en geen actie!

Het gaat om een 2 TB datarecorder en ik heb een sterk angstig vermoeden dat mijn betaalde pakje en de verzendkosten niet meer in omloop is.

Ze hadden niets aan een barcode terwijl die gewoon op de foto in de postnl app staat.
Ja zeker, ik krijg elke dag melding dat er en welke post ik per dag zal ontvangen. Nu is het ook dat het eenzelfde foto is als van 3 januari 2020! Precies dezelfde met gevouwen hoekje en net iets uit het midden. Knippen en plakken dus. Hoe stom om zo door de mand te vallen!

Vandaag een vriendelijke postnl bezorger aangesproken en die kon melden dat de postsorteer centra in Utrecht en Nieuwegein een hele grote bende is en dit elkedag voorkomt. "Wij hebben er ook veel last van" volgens de bezorger en worden er dagelijks over aangesproken.
De beste man vroeg om de barcode en gaat het morgen proberen na te kijken en zal het mij laten weten. Barcode? Daar kon postnl zelf toch niets mee? Nou deze bezorger wel.
Zo zie je maar dat postnl op kantoor en klantenliegservice om de pot heen draait!
Wordt vervolgd

Ps fotos als bewijs bechikbaar.

Mijn pakket en genoegdoening!

M.R. Spies
    De klacht is nog steeds niet verholpen en van postnl geen enkele reactie ontvangen!

Uit eigen onderzoek weet ik nu waar het probleem is ontstaan namelijk postnl sorteer centrum Schiphol!

Het spijt me dat u dit brievenbuspakje tot op heden niet heeft ontvangen. Bij briefpost kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen, ondanks dat er een foto van is gemaakt voor de app. Er is naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Mocht uw post alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard Ik hoop dat het spoedig allemaal weer goed gaat met de bezorging van uw post. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

M.R. Spies
Ik heb zelf onderzoek moeten doen waar het pakje het laatst was. Postnl heeft NIETS in die richring gedaan en onttrekt zich van enig moeite of kwaliteit. Ook niet nu is aangedragen waar het pakje is en er zelfs twee keer een foto van gemaakt is. Nl. Op 3 januari en 14 januari. Al die tijd was het pakje dus op de plaats waar de foto's gemaakt worden! Maar ze zijn te lui om het daar uit te zoeken. Ook heb ik natuurlijk contact met de gerstuurder opgenomen en die kon vertellen dat postnl het heeft ontvangen! Het is Prutsnl geworden!