Klacht POSTNL: Postnl lost het op zo als een koninklijke bedrijf dat hoort te doen.

Klachtnummer
# 291299
Gebruiker
Ruuud69
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Enige tijd geleden klacht ingediend over postnl. je krijgt excuses en dan houdt het op vergoeden ho maar.Ze verstoppen zich achter regels maar hun eigen procedure als je niet thuis bent komen ze niet na. #Dit Bezorger gemist?
Als u niet thuis bent proberen we het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten we een bericht voor u achter. We komen dan de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket.
Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender# dit is hun eigen tekst als ze deze procedure hadden gevolg had ik nu mijn postpakket.

Als je leest hoeveel ellende met deze partij is ongekend. Ik hoop dat klachtenkompas een keer een vuist maakt om dit een keer aan te pakken.

De oplossing

De aankoop vergoeden waar ik recht op heb.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Heijnsbergen,

    Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en klachtafhandeling. Graag bied ik hier mijn verontschuldigingen voor aan en bied ik u van repliek.

    Uit uw bericht is het voor mij onduidelijk wat precies het voorval is geweest. Zou u de Track en Trace-code kunnen sturen plus een beschrijving van het probleem?

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  2. Auteur
    Ruuud69
    Datum
    Beste postnl
    Gaan we mijn probleem nog oplossen, zoals het hoort, ipv stil te zwijgen.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen