Klacht POSTNL: PostNl maakt bezorgt mijn pakket te laat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468872
Gebruiker
J.C. Omvlee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PostNl maakt bezorgt mijn pakket te laat.
Mijn verjaardagscadeau komt dus te laat.
Dank je wel PostNl.

De oplossing

Postpakketten zoals het hoort de volgende dag bezorgen en excuses aanbieden over de late bezorging.

2 reacties

  1. Auteur
    J.C. Omvlee
    Datum
    Nog steeds is niet duidelijk wanneer het pakket wordt bezorgd.
    PosttNl komt niet verder dan "vandaag": een tijdstip wordt niet gemoemd.
    Maar het lompe gedrag van het bedrijf wat betreft berichtgeving diet het ergste vermoeden...
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Zeker aangezien het om een verjaardagscadeau gaat. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is om het de volgende werkdag af te leveren, maar helaas is dit niet gelukt. Uw pakket moet nog verwerkt en gesorteerd worden en de verwachting is dat het binnen 3 werkdagen zal worden afgeleverd. Ik hoop dat u spoedig een update zal zien met de melding dat de chauffeur onderweg is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C. Omvlee
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klachtafhandeling lijkt heel wat maar het in feite de bekende kluit in het riet: "Excuses, we hebben het zó druk zijn nog bezig". Onze verwachting (!) is dat het pakket binnen drie werkdagen wordt afgeleverd en wij doen na deze uitleg verder niets. Als u nog klachten heeft dan kunt u ons desgewenst via de site berichten. Kortom: PostNl doet niets, niets maar dan ook helemaal niets voor zijn klanten. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in dat dit pakket ooit nog wordt afgeleverd. Het pakket zal, zaols zo veel pakketten bij PostNL onderweg wel weer zijn zoekgeraakt vrees ik. Weg alle moeite van het uitzoeken van cadeau's, weg leuke verrassing voor de jarige, weg dure kaart, weg weg leuke cadeau's, weg verzendkosten. Na drie werkdagen kan ik een klacht indienen. Klachten indienen bij PostNL heeft, zo is mijn ervaring geen enkele zin. En een vergoeding van PostNl kun je als klant wel op je buik schrijven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?