Klacht POSTNL: PostNl maakt bezorgt mijn pakket te laat.

J.C. Omvlee

PostNl maakt bezorgt mijn pakket te laat.
Mijn verjaardagscadeau komt dus te laat.
Dank je wel PostNl.

Postpakketten zoals het hoort de volgende dag bezorgen en excuses aanbieden over de late bezorging.

J.C. Omvlee
    Nog steeds is niet duidelijk wanneer het pakket wordt bezorgd.
    PosttNl komt niet verder dan "vandaag": een tijdstip wordt niet gemoemd.
    Maar het lompe gedrag van het bedrijf wat betreft berichtgeving diet het ergste vermoeden...

Uiteraard begrijp ik dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Zeker aangezien het om een verjaardagscadeau gaat. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is om het de volgende werkdag af te leveren, maar helaas is dit niet gelukt. Uw pakket moet nog verwerkt en gesorteerd worden en de verwachting is dat het binnen 3 werkdagen zal worden afgeleverd. Ik hoop dat u spoedig een update zal zien met de melding dat de chauffeur onderweg is.

J.C. Omvlee
De klachtafhandeling lijkt heel wat maar het in feite de bekende kluit in het riet: "Excuses, we hebben het zó druk zijn nog bezig". Onze verwachting (!) is dat het pakket binnen drie werkdagen wordt afgeleverd en wij doen na deze uitleg verder niets. Als u nog klachten heeft dan kunt u ons desgewenst via de site berichten. Kortom: PostNl doet niets, niets maar dan ook helemaal niets voor zijn klanten. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in dat dit pakket ooit nog wordt afgeleverd. Het pakket zal, zaols zo veel pakketten bij PostNL onderweg wel weer zijn zoekgeraakt vrees ik. Weg alle moeite van het uitzoeken van cadeau's, weg leuke verrassing voor de jarige, weg dure kaart, weg weg leuke cadeau's, weg verzendkosten. Na drie werkdagen kan ik een klacht indienen. Klachten indienen bij PostNL heeft, zo is mijn ervaring geen enkele zin. En een vergoeding van PostNl kun je als klant wel op je buik schrijven.