Klacht POSTNL: Postnl maakt chaos van inklaringen van pakketten van buiten de EU

Klachtnummer
# 567819
Gebruiker
Dinkyrob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inklaring bij Postnl.nl is chaotisch. Pakketten verdwijnen Dubbele rekeningen

De oplossing

Zorgen dat mijn pakket boven water komt uit het zwarte gat dat Postnl. IMEc ofwel afdeling inklaring noemt. Het ligt daar al 7 weken !!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw importzendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat het onderzoek naar uw importzendingen nog in behandeling is, dit loopt via onze afdeling Zakelijk. Gelukkig zijn twee van de drie pakketten vandaag vrijgegeven door onze afdeling Inklaringen. Ik verwacht dat u deze twee pakketten spoedig ontvangt. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor de vertraging het het hierdoor ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen