Opgelost door POSTNL: Postnl maakt een fout en ik ben de dupe door oneerlijke informatie van de postbezorger.

content Opgelost
Zucht2019

Oneerlijke informatie van pakketbezorger en hierdoor mijn pakketje niet ontvangen.
Hij gaf aan dat ik niet thuis was, wat ik wel was want ik heb hem zien lopen naar nr 1, geen briefje in de brievenbus ontvangen van hem omdat hij gewoonweg niet bij mij aan de deur is geweest. Vervolgens telefonisch contact gehad met de klantenservice van Postnl en deze heeft de verbinding verbroken.

Zorgen dat mijn pakketje vandaag nog afgeleverd wordt bij mij, 08-05-2019.

Geachte heer, mevrouw,

Bezorgers moeten aanbellen voor een pakket als gemist gemarkeerd wordt en een briefje achterlaten in de brievenbus. Excuses dat dit bij u niet volgens procedure is verlopen. Omdat dit bij u niet is gedaan staat hier namens u een klacht over geregistreerd. Deze klacht heeft de leidinggevende met de bezorger besproken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Volgens de Track & Trace is het pakket diezelfde dag gelukkig nog wel bij u aangekomen. Ik hoop dat de bezorging in het vervolg weer naar wens zal verlopen.

Zucht2019
Het is toch dezelfde dag nog bezorgd door een andere postbezorger.