Opgelost door POSTNL: Postnl maakt een fout en ik ben de dupe door oneerlijke informatie van de postbezorger.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364796
Gebruiker
Zucht2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oneerlijke informatie van pakketbezorger en hierdoor mijn pakketje niet ontvangen.
Hij gaf aan dat ik niet thuis was, wat ik wel was want ik heb hem zien lopen naar nr 1, geen briefje in de brievenbus ontvangen van hem omdat hij gewoonweg niet bij mij aan de deur is geweest. Vervolgens telefonisch contact gehad met de klantenservice van Postnl en deze heeft de verbinding verbroken.

De oplossing

Zorgen dat mijn pakketje vandaag nog afgeleverd wordt bij mij, 08-05-2019.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bezorgers moeten aanbellen voor een pakket als gemist gemarkeerd wordt en een briefje achterlaten in de brievenbus. Excuses dat dit bij u niet volgens procedure is verlopen. Omdat dit bij u niet is gedaan staat hier namens u een klacht over geregistreerd. Deze klacht heeft de leidinggevende met de bezorger besproken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Volgens de Track & Trace is het pakket diezelfde dag gelukkig nog wel bij u aangekomen. Ik hoop dat de bezorging in het vervolg weer naar wens zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zucht2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is toch dezelfde dag nog bezorgd door een andere postbezorger.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen