Klacht POSTNL: PostNL maakt een groot pakket aan ons kwijt.

Karina Pintiyskaya

Mijn vriendin zou een pakket ontvangen met cadeaus van familie in Rusland, die ze meer dan een jaar niet heeft gezien. Volgens internationale trackingsites én Russiche post zou het pakketje al meer dan 2 weken geleden aangekomen zijn. PostNL ziet echter niets in haar systemen en kan niks voor ons betekenen. Een pakket van 3,5kg raak je niet zomaar kwijt, lijkt me. Het is bovendien inmiddels de 7e keer nu dat een pakketje door PostNL aan ons niet bezorgd wordt. Ik ben het helemaal zat.

Ik wil dat PostNL onze klacht serieus neemt en desnoods fysiek op zoek gaat naar het pakket, als het digitaal niet gevonden wordt. Wij/de afzender worden gevraagd zelf samen met Russische post 'een onderzoek te starten', maar PostNL moet zelf proactief haar fout proberen op te lossen. Deze ontstond immers nádat het pakket bij hun is afgeleverd.
Post nl just give same formal unswer and ignor all information

Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u en uw vriendin zich zorgen maken.

Helaas heb ik geen informatie kunnen vinden over uw pakket. Ik wil u daarom vragen om dit nogmaals aan te geven bij de afzender. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL klantenservice