Klacht POSTNL: PostNL maakt fout in postcode, maar doet niets meer. Klachtblijft onbeantwoord.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463434
Gebruiker
Verzender
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL inleverpunt vult verkeerde postcode in. Ik kom daar zelf achter binnen 30 minuten. PostNL claimt niets meer te kunnen doen. PostNL heeft al mijn persoonlijke contact details, maar nemen nooit contact op. Ik dien klacht in bij PostNL, maar hoor na maand nog niets.

De oplossing

Betaling van kosten en inhoudelijk antwoord.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat bij een PostNL punt een verkeerde postcode ingevuld is bij verzending van uw pakket. Ik begrijp dat u direct actie heeft ondernomen nadat u de fout ontdekte, echter tot op heden is geen oplossing geboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik gezien dat u ook reeds via andere kanalen contact met ons heeft opgenomen. Uw klacht wordt in behandeling genomen en ik verwacht dat er binnen uiterlijk vijf werkdagen contact met u zal worden opgenomen over de verdere afhandeling. Ik verzoek u om het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verzender
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen een dag kwam er een niet-inhoudelijke reactie met een aanbod voor een bon van 10 EUR. Het ging mij om een specifieke vraag die beantwoord moest worden en heb dat geantwoord. Daar is (zoals ik gewend ben) geen antwoord op gekomen. Er is inhoudelijk niet op de klacht ingegaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen