Klacht POSTNL: Postnl maakt niet waar wat ze zeggen en klant gaat vaan kastje naar de muur

Klachtnummer
# 372147
Gebruiker
Micky
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou op zaterdag 15 juni een pakket krijgen vervolgens staat er in de track en tracé dat hij is geweest maar er niemand thuis er was wel degelijk iemand thuis.Er lag niet eens een kaartje in de bus.Het pakketje zou maandag 17 juni 2019 weer aangeboden worden vervolgens weer het zelfde.Na gebeld te hebben met postnl moest ik de afzender maar bellen om het uit te zoeken.De afzender legt het probleem bij postnl.ik heb geen pakje en wel al betaald en postnl maakt het zoek en wil niet toegeven.

Mvg

De oplossing

Ik wil per direct mijn pakje of mijn geld.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Onze bezorgers horen bij een bezorgpoging inderdaad bij u aan te bellen. Ik begrijp dat dit voor uw pakket niet is gebeurd. Dit is niet volgens onze procedure, waarvoor mijn welgemeende excuses. Graag meldt ik dit voor u bij de leidinggevende van de verantwoordelijke bezorger.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat u een kennisgeving heeft ontvangen;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privébericht als reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Micky
    Datum
    Helaas hebben wij geen kennisgeving in de brieven bus gehad dat de bezorger was geweest.
    Volgens het track en trace principe was de bezorger geweest en was er niet open gedaan en werd het pakketje een dag later weer aangeboden vervolgens weer het zelfde . Het pakje is pas een week later aan geboden. ook toen waren mijn ouders thuis en de deur bel deed het gewoon anders hadden ze het toen ook niet gehoord.
    Het is gewoon een grote puin hoop bij Post.nl. Ze moeten het bedrijf eens goed op orde brengen en de salarissen van de medewerkers verhogen dan krijg je van zelf een beter resultaat ipv de zakken van mevrouwtje Ten Hage te vullen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de toelichting op de situatie en uw reactie op ons bericht. Jammer genoeg ontbreekt nog steeds uw e-mailadres waardoor ik de klacht nog niet heb kunnen doorsturen naar de leidinggevende van de betreffende bezorger.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Dit mag u ook privé doen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?