Klacht POSTNL: PostNL maakt steeds mijn pakketten kwijt, door ze op een verkeerd adres te bezorgen.

ErtjeTheFreeze

Voor de derde keer in een paar weken krijg ik via de app bericht dat mijn pakket bij mij bezorgd is, maar geen bezorger gezien en geen briefje in de bus. De vorige keer na 2 weken speuren, zelf mijn pakket ergens in de buurt terug kunnen vinden.
PostNL geeft aan dat ze niet weten wie de chauffeur is en dus ook geen contact kunnen zoeken.
Het is toch ongelooflijk dat je pakket bij PostNL dus volkomen vogelvrij is. Wel track en trace afgeven aan de klant, maar zelf kunnen ze hun pakketten niet volgen of traceren. Elk pakket met mogelijk interessante inhoud, kan dus zomaar verdwijnen, terwijl de klant de melding “Bezorgd” krijgt.
Deze keer heeft de eerlijke “vinder” het pakket bij mij afgegeven. Het was weer verkeerd bezorgd.

Zorgen dat ze weten welke scanner bij welke chauffeur hoort en die direct kunnen bellen, in dit soort gevallen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat er wordt aangegeven dat ze zijn bezorgd maar dat u niets heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en ik zie inderdaad dat de zending bij u afgeleverd zou moeten zijn. U kunt het beste contact met de afzender opnemen als u de zending nog niet ontvangen heeft. De afzender kan hiervoor contact met ons opnemen om te vragen wat er met de zending is gebeurd.

ErtjeTheFreeze
Als u mijn klacht werkelijk gelezen had, en geen standaard antwoord had geplaatst, wist u al dat ik mijn pakket al had. Waar het mij om gaat is, dat het werkelijk onbegrijpelijk is, dat PostNL kennelijk niet weet welke bezorger welke pakketten in zijn bus heeft liggen en PostNL geen contact op kan nemen met de bezorger die ZOGENAAMD mijn pakket heeft afgeleverd. DAT bedoel ik met het feit dat alle pakketten dus vogelvrij zijn. Het enige dat je dus bij PostNL zeker weet, is dat je er nooit vanuit mag gaan dat je jouw pakket ook zult krijgen. Vandaag is weer iemand uit de buurt komen vragen of ik hun PostNL-pakket misschien had aangenomen. NIET dus en dat is niet de eerste keer in de buurt. Zelf werk ik voor een logistiek bedrijf en als wij onze klanten niet op elk moment kunnen vertellen waar hun lading is, hadden we geen klanten meer over. Helaas kan ik niet kiezen met welke vervoerder iets naar mij wordt verstuurd, anders zou het nooit meer PostNL zijn.

Ook een klacht indienen over ?