Klacht POSTNL: Postnl meldt pakket bezorgd maar er is niets bezorgd

boos!!

Vandaag zou mijn pakket worden bezorgd tussen 08:00 en 1800 ik ben de hele dag thuis gebleven en kreeg om 17:00 bericht pakket is bezorgd , ik snel naar beneden maar niets dus ook geen kaartje in de bus, ook het brievenbus pakje wat door postnl al 3 dagen doorgeschoven is in de app is niet bezorgd, wel kreeg ik 2 uur later een melding van de verzender dat het pakket succesvol was afgeleverd! Kortom ik heb straks geen poot om op te staan tegenover de afzender en al helemaal niet tegenover de klanten”service” van die incompetentie postnl bende. Dit is echt al de zoveelste keer dat dit gebeurt en een klacht indienen is altijd zinloos want een terugkoppeling geven ze nooit en je mag jezelf gelukkig prijzen als je niet wordt afgeblaft of afgekapt door de klantenservice.. het is onvoorstelbaar ieder ander bedrijf zou in notime ten onder gaan met deze manier van ( niet ) werken! Ik ben het inmiddels zo kotsbeu dat ik nu besloten heb niets meer online te kopen want de afzender / verkoper doet zijn deel ok ik als klant betaal netjes maar postnl weet het keer op keer te verzieken!

Mijn pakketjes gewoon bezorgen daar worden ze voor betaald dus lijkt me dat het minste wat ze horen te doen en als ze dat zelfs niet voor elkaar krijgen mag ik hopen dat ze snel failliet gaan. Zodat ze mij en duizenden ander niet meer duperen met hun wanprestatie s

Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik heb er voor u even naar gekeken en zie inderdaad in ons systeem staan dat het pakketje op 8 februari in de brievenbus bezorgd zou zijn. Het kan soms zijn, doordat dit pakketje door de normale postbezorger bezorgd wordt, dat de scan niet helemaal juist is en het pakketje een dag of enkele dagen daarna toch nog gewoon afgeleverd wordt. Ook raad ik u aan om navraag te doen bij de buren. Door de manier van verzenden is het helaas niet mogelijk om een onderzoek naar dit pakket op te starten. Mocht u het pakketje na vrijdag nog niet hebben ontvangen en heeft u het ook niet kunnen vinden bij de buren, dan raad ik u toch aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

boos!!
Zoals gebruikelijk bij Postnl; vervelend voor u dat wij niet doen waar wij voor betaald worden nl post bezorgen.. Maar gelukkig mag u zelf gaan uitzoeken waar het bij ons is misgegaan want wij hebben het uiteraard te druk met nieuwe blunders , dus veel plezier bij het aanbellen bij al uw buren in de hele straat....