Klacht POSTNL: Postnl neemt onze klacht over de bezorging van de AH Bonusfolder niet serieus.

M.L. van Giezen

Postnl neemt onze klacht over de bezorging van de AH Bonusfolder niet serieus.
Al vele malen hebben wij geklaagd omdat de bezorger de AH bonusfolder niet bij ons bezorgt. Er is echter geen sprake van verbetering.
Het laatste antwoord van Postnl is dat de folder misschien op een latere dag nog wordt bezorgd, maar dit gebeurt niet.
Postnl zou de bezorger moeten aanspreken op het verzaken van zijn taak.

Postnl zou de bezorger moeten aanspreken op zijn fouten en ervoor moeten zorgen dat de AH bonusfolder wekelijks wordt bezorgd.
Tevens zou het fijn zijn als Postnl onze klachten eindelijk serieus gaat nemen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van de Albert Heijn folder op uw adres niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik de meest recente melding van 5 februari 2019. Over die klacht is na de behandeling telefonisch contact met u opgenomen om de afhandeling te bespreken. Uw klachten worden absoluut serieus genomen, ik vind het bijzonder kwalijk om te vernemen dat er nog geen verbetering zichtbaar is. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om te zorgen dat de postbezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- In welke week of weken heeft u voor het laatst de Albert Heijn folder niet ontvangen en is dit meerdere weken achter elkaar voorgevallen?

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte kunnen brengen. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Uiterlijk 23 april zal contact met u worden opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

M.L. van Giezen
Uiteindelijke oplossing Er is ons beloofd dat de AH Bonusfolder voortaan wekelijks bezorgd zal worden (zoals dat hoort). Deze week is de folder echter opnieuw niet bezorgd. De oplossing wordt niet nagekomen.