Klacht POSTNL: Postnl negeert voorwaarden aangetekend verzenden!

Klachtnummer
# 566232
Gebruiker
Gebruiker1626955257
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel besteld bij cameranu. Werd aangetekend verzonden. Ik heb niks ontvangen, maar tracktrace zegt dat het bijmij geleverd is, MAAR DE HANDTEKENING IS NIET VAN MIJ.

Volgens de voorwaarden is dit NIET de juiste wijze.

De oplossing

Ik wil dat cameranu mij een nieuw artikel stuurt en dat de bezorger de regels volgt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek heb ik voor u een registratie gemaakt onder casenummer 15219791. Voor verder onderzoek naar uw pakket zal de afzender bij ons moeten inkiezen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen