Klacht POSTNL: Postnl negeert voorwaarden aangetekend verzenden!

Gebruiker1626955257

Artikel besteld bij cameranu. Werd aangetekend verzonden. Ik heb niks ontvangen, maar tracktrace zegt dat het bijmij geleverd is, MAAR DE HANDTEKENING IS NIET VAN MIJ.

Volgens de voorwaarden is dit NIET de juiste wijze.

Ik wil dat cameranu mij een nieuw artikel stuurt en dat de bezorger de regels volgt.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek heb ik voor u een registratie gemaakt onder casenummer 15219791. Voor verder onderzoek naar uw pakket zal de afzender bij ons moeten inkiezen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak.