Klacht POSTNL: postnl NIET geweest, moet het nu maar zelf gaan halen.

boosoppostnl

Kreeg tot 2 keer toe een mail dat de bezorging niet was gelukt, dus twee middagen voor niets thuis gezeten. Krijg zojuist wéér een mail dat de bezorging niet gelukt is. Dag drie voor niets thuis gebleven en kan het nu zelf op gaan halen bij het afhaal punt. Waar hebben ze die bezorgers voor nodig als ze toch niet komen !!!!!!!!!

Hoef pakket niet meer en wil geld terug.

- De track & trace code
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen van de bezorger?
    - Werkt uw bel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Als u uw geld terug wil voor het pakket, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

boosoppostnl
    Ik heb de chauffeur er op aangesproken. Dit is iemand die blijkbaar zijn uren .maakt en de rest als niet thuis bij het afhaal punt afgeeft. Heb ik 3 middagen op zitten wachten. Heb zelf 8 jaar als subcontractor gewerkt voor jullie met 12 personen in diens. Treurig dat het bedrijf zo diep gezakt is wat ook niet anders kan met de huidige tarieven. Ik had aan het einde vd dag 2 pakjes over. Nu zie ik per bezorger 2 roilcontainers bij het afhaalpunt bezorgd worden.
    M van Veghel _ vullings
    5705 db Helmond.
    3sMYPA223956689

Bedankt voor uw reactie. Ik heb echter nog te weinig informatie om uw melding direct in behandeling te nemen.

Zou u mij de volgende informatie nog willen sturen in een reactie op dit bericht?

- Heeft u een kennisgeving ontvangen van de bezorger?
    - Werkt uw bel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

boosoppostnl
    Ik heb geen kennisgeding ontvangen.
    Bij het afhaalpunt zag ik de oranje/witte sticker op het pakket waaruit zou moeten blijken dat er geen mogelijkheid was om het pakket af te leveren.
    Mijn bel werkt gewoon en staat nooit uit.
    Ik ben te samen met anderen thuis geweest.

Ik heb zelf 8 jaar bij Postnl als subco gewerkt en had 12 personeelsleden. Ik ken het systeem als geen ander. Deze bezorger zou van mij een flink gesprek krijgen als hij voor mij werkte want dit soort mensen zijn niet gemotiveerd.

Mijn emailadres is mariovanveghel@gmail.com