Klacht POSTNL: postnl NIET geweest, moet het nu maar zelf gaan halen.

Klachtnummer
# 357801
Gebruiker
boosoppostnl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kreeg tot 2 keer toe een mail dat de bezorging niet was gelukt, dus twee middagen voor niets thuis gezeten. Krijg zojuist wéér een mail dat de bezorging niet gelukt is. Dag drie voor niets thuis gebleven en kan het nu zelf op gaan halen bij het afhaal punt. Waar hebben ze die bezorgers voor nodig als ze toch niet komen !!!!!!!!!

De oplossing

Hoef pakket niet meer en wil geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code
    - Heeft u een kennisgeving ontvangen van de bezorger?
    - Werkt uw bel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Als u uw geld terug wil voor het pakket, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    boosoppostnl
    Datum
    Ik heb de chauffeur er op aangesproken. Dit is iemand die blijkbaar zijn uren .maakt en de rest als niet thuis bij het afhaal punt afgeeft. Heb ik 3 middagen op zitten wachten. Heb zelf 8 jaar als subcontractor gewerkt voor jullie met 12 personen in diens. Treurig dat het bedrijf zo diep gezakt is wat ook niet anders kan met de huidige tarieven. Ik had aan het einde vd dag 2 pakjes over. Nu zie ik per bezorger 2 roilcontainers bij het afhaalpunt bezorgd worden.
    M van Veghel _ vullings
    5705 db Helmond.
    3sMYPA223956689
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb echter nog te weinig informatie om uw melding direct in behandeling te nemen.

    Zou u mij de volgende informatie nog willen sturen in een reactie op dit bericht?

    - Heeft u een kennisgeving ontvangen van de bezorger?
    - Werkt uw bel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    boosoppostnl
    Datum
    Ik heb geen kennisgeding ontvangen.
    Bij het afhaalpunt zag ik de oranje/witte sticker op het pakket waaruit zou moeten blijken dat er geen mogelijkheid was om het pakket af te leveren.
    Mijn bel werkt gewoon en staat nooit uit.
    Ik ben te samen met anderen thuis geweest.

    Ik heb zelf 8 jaar bij Postnl als subco gewerkt en had 12 personeelsleden. Ik ken het systeem als geen ander. Deze bezorger zou van mij een flink gesprek krijgen als hij voor mij werkte want dit soort mensen zijn niet gemotiveerd.

    Mijn emailadres is mariovanveghel@gmail.com

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen