Klacht POSTNL: POSTNL NIET MEER GEBRUIKEN

Klachtnummer
# 339071
Gebruiker
Zo ontevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelling geplaats in November levering moest plaats vinden op 7 december tot op heden is na 5 pogingen het nog steeds niet gelukt.
Het ophalen van de in-completen vandaag is niet doorgegaan. PostNL zegt hierop we hebben geen opdracht gekregen hiervoor zelfs het doorsturen van sms berichten of mails word gewoon genegeerd.

De oplossing

De pakketen ophalen zoals afgesproken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet nagekomen afspraak op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

    -De barcodes van de pakket(ten)
    -Uw email-adres
    -Gegevens afzender
    -Gegevens geadresseerde

    Aan de hand van bovenstaande zal ik een melding voor u doorzetten naar het depot met het verzoek de gesloten verklaring er af te laten halen. Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen