Opgelost door POSTNL: postnl post bezorging waardeloos slecht, persoonelijke post word opengemaakt, of in verkeerde brievenbus gedaan etc

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46814
Gebruiker
Carmenkousbroek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

accept giros van vaste lasten komen 3 weken te laat in de bus waardoor er verhogingen onstaan voor mij.
Ook persoonelijke post van mijn buurvrouw wordt geopend in haar brievenbus,of doordat het in iemand anders zn brievenbus word gedaan zonder dat er word gekeken welk huisnr erop staat.
Ook word er post vermist,wij zouden kaarten ontvangen wat nooit is aangekomen bij ons in de brievenbus.
We zijn er zat van dat er elke keer geklooit word met onze post, en niet goed word gekeken op een brief voor welk huisnr het bestemd is, het word gewoon klakeloos maar snel in een desbetreffende brievenbus gedaan.
Ook word er pas savonds na 18:00 vaak post geleverd.
Wij zijn hier niet van gediend.
Wij wonen in de wijk beijum in groningen.
En willen dat de bezorgers van deze wijken hierop worden aangesproken.
Als hier niet serieus word ingegaan door jullie zijn wij genoodzaakt stappen te onder nemen,oa media, tv, krant en consumentenbond.
Het moed ophouden met laxe bezorgers.

De oplossing

postbezorgers die verstand hebben van waar ze mee bezig zijn en hun vak verstaan.
En niet klakeloos maar snel snel post in elk willekeurige brievenbus kwakken.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kousbroek,Uit uw bericht begrijp ik dat het de laatste tijd niet goed gaat met de bezorging van de post in uw buurt. Ik snap dat dit erg vervelend is voor u en uw mede-buurtbewoners. Mijn excuses hier dan ook voor.Welke post mist u op dit moment en op welke data had u deze post moeten ontvangen? Betreft het post die door PostNL wordt verzonden? Wanneer is de laatste keer geweest dat de post na 18.00 uur is bezorgd en hoelaat was dit precies? Wanneer hadden de acceptgiro's bezorgd moeten worden en wanneer zijn ze uiteindelijk bezorgd? Betreft het ook hier PostNL?Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Carmenkousbroek
    Datum
    geachte post.nl
    ik zou 14 dagen terug een kaart van een vriendin ontvangen,die is nooit aangekomen, ook word er dus vaan na 18:00 post geleverd rond 18:20.
    Verder heb ik diverse keren al in 2 weken tijd 3x geopende/beschadigde post in een plastic gesealed zakje gekregen in mn brievenbus. wat eerder nooit gebeurde maar gewoon netjes mn post kreeg.
    Verder krijg ik vaak mn post stukken al geopend in mn bus, die of door de postnl medewerkers zijn geopend,of bij een ander in de bus worden gegooid
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kousbroek,Ik wil u hartelijk bedanken voor uw melding. Ik vind het begrijpelijk dat u niet tevreden bent met de postbezorging in uw straat. Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb u geprobeerd te bellen maar helaas is dit mij niet gelukt. Vandaar via deze weg. Voor u heb ik een klacht opgemaakt en laat de bezorging binnen één week hierop aanspreken, zodat de postbezorging naar behoren wordt uitgevoerd. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag van u. Met vriendelijke groet,Sylvia
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Carmenkousbroek
    Datum
    ik wacht het af hoe het verloopt nadat de bezorgers erop aan zijn gesproken. of de post dat aan mij behoort gewoon in mijn brievenbus word gedaan. er dus goed word gekeken waar zij de post in doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carmenkousbroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy