Klacht POSTNL: PostNL raakt aangetekend pakket kwijt en wil niet uitbetalen..

Klachtnummer
# 521109
Gebruiker
Melvin’02
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In November 2020 een aangetekend pakket opgestuurd. Pakketje is kwijt geraakt en ik ze hebben onderzoeken gedaan naar het pakket. Uiteindelijk een maand verder pas reactie gekregen. Ik zou een restitutie ontvangen. Alles ingevuld. Zowel ik als verzender en de ‘ontvanger’ heeft een brief ingevuld. Ik heb een e-mail ontvangen voor die ik in moest vullen voor de restitutie. Dit gedaan en sindsdien niks meer gehoord. Steeds word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word er gezegd dat de e-mails niet aankomen etcetera. Jullie personeel heeft dik een week geleden bevestigd dat de e-mail nu wel aangekomen zou moeten zijn. Ik krijg geen reactie van jullie en ben er nu klaar mee na 4 maanden. Ik verwacht mijn restitutie zodat ik die kan overschrijven naar de andere persoon.

De oplossing

Ik wil mijn restitutie en niet steeds van het kastje naar de muur gestuurd worden. Ik voel mij voor de gek gehouden. Ik wil dat jullie de zaak serieus gaan nemen en reactie geven. Na 3/4 maanden bellen e-mailen etc moet het eens afgelopen zijn. Ik maak 20+ euro aan telefoonkosten om weer hetzelfde praatje te moeten aanhoren. Ik wil mijn restitutie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u maar niks hoort van een lopend onderzoek. Ik vind dat heel vervelend en bied daarvoor mijn welgemeende excuses aan. In uw dossier heb ik kunnen zien dat u geen tussentijdse informatie heeft gehad over de voortgang. Dat is jammer en heb ik neergelegd bij de verantwoordelijke medewerker. Er is een schadeclaim ingediend en ik ga er vanuit dat zodra deze wordt goedgekeurd u daar over wordt geïnformeerd.

    Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen