Klacht POSTNL: PostNL raakt op slordige pakketje kwijt en neemt geen verantwoordelijkheid.

PietPost

Zoveelste keer dat PostNL me teleur stelt. dit keer een pakketje uit China bestelt, en de verkoper heeft deze netjes verstuurd, aangekomen bij PostNL volgens de track and trace. Vervolgens blijkt het pakketje "afgeleverd" te zijn op mijn adres, dit is echter niet het geval. wanneer ik ze bel (en een half uurtje heb gewacht op wederhoor) geven ze aan dat het pakketje niet is aangetekend en trekken ze hun handen af van het pakketje dat zij toch echt kwijt zijn geraakt. ik heb het idee dat ze het pakketje gewoon onderaan in de hal neergooien (ik woon in een appartementen complex), omdat ik deze week al een ander pakketje die ik had besteld daar bij toeval aantrof. ze geven met andere woorden aan dat ik "pech heb gehad". en het pakketje ook niet meer gaat komen naar alle waarschijnlijkheid.

Pakketje alsnog opsporen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. Uw pakket heeft een afleverscan, maar is niet door u ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u graag wilt weten waar uw pakket is gebleven. Heeft u al navraag bij de buren en eventuele huisgenoten gedaan? Mogelijk is uw pakket door één van hen in ontvangst genomen. Mocht dat niet het geval zijn dan registreer ik graag een klacht voor u. Deze klacht is echter geen onderzoek. U zult voor een passende oplossing contact met de afzender moeten opnemen.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het pakket dat niet door u in ontvangst is genomen;
    - de track en trace code van het pakket dat u in de hal heeft aangetroffen.