Klacht POSTNL: postnl reageert niet schriftelijk via de mail als ik zeg dat post niet aankomt.

sad Niet opgelost
sneltevreden

post komt niet bij mij aan, ik weet dat mensen brieven sturen, maar ik krijg ze niet. Ook als mensen stukken terug krijgen, omdat de postbus niet herkend wordt, krijg ik ze ook niet. Postnl reageert alleen telefonisch, wil niet schriftelijk reageren via de mail.

ticketnummer klacht, antwoord binnen 5 dagen via mail. medewerker wil wel ticketnummer geven maar is bang om haar mailadres te geven, dat mag niet van werkgever, er is ook geen algemene mail.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat u de zendingen niet juist ontvangt. Ik begrijp dat u hier van baalt. Echter zie ik ook dat uw mending een Zakelijke melding is, ik kan u via hier dan ook niet verder assisteren en raad u aan contact op te nemen met onze afdeling Zakelijk. U kunt hen bereiken via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk. Hopelijk is het daarmee snel opgelost.

sneltevreden
het gaat om een zakelijke postbus, dus de klachtenkompas kan mij niet helpen....