Klacht POSTNL: postnl reageert niet schriftelijk via de mail als ik zeg dat post niet aankomt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 424381
Gebruiker
sneltevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post komt niet bij mij aan, ik weet dat mensen brieven sturen, maar ik krijg ze niet. Ook als mensen stukken terug krijgen, omdat de postbus niet herkend wordt, krijg ik ze ook niet. Postnl reageert alleen telefonisch, wil niet schriftelijk reageren via de mail.

De oplossing

ticketnummer klacht, antwoord binnen 5 dagen via mail. medewerker wil wel ticketnummer geven maar is bang om haar mailadres te geven, dat mag niet van werkgever, er is ook geen algemene mail.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u de zendingen niet juist ontvangt. Ik begrijp dat u hier van baalt. Echter zie ik ook dat uw mending een Zakelijke melding is, ik kan u via hier dan ook niet verder assisteren en raad u aan contact op te nemen met onze afdeling Zakelijk. U kunt hen bereiken via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk. Hopelijk is het daarmee snel opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sneltevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
het gaat om een zakelijke postbus, dus de klachtenkompas kan mij niet helpen....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?