Opgelost door POSTNL: POSTNL reageert niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 255278
Gebruiker
Joostklaagt
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onderstaande meldde ik u op 25 februari en u beloofde uiterlijk 28 februari te zullen reageren. Tot nu echter van uw kant geen reactie. Het gaat hierom: Onlangs plaatste ik op uw website de order die u nummer 6TW41OT gaf. TEN ONRECHTE meldde uw website dat mijn IDEAL-betaling "afgebroken of geannuleerd" werd. Ik heb daardoor de betaling nogmaals moeten doen om alsnog mijn order geleverd te krijgen. Voor de duidelijkheid: Ik heb nu 2 maal betaald voor deze ene order. Ik verzoek u om onmiddellijke terugstorting van de ten onrechte door u ontvangen 6,50 euro.

Gewenste oplossing

1. Uw reactie. 2. Terugstorting van het ten onrechte betaalde bedrag.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw reactie, bericht ik u als volgt.

    Ik kan me voorstellen dat u dit bedrag graag terug wilt ontvangen. U kunt via http://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ het restitutie formulier opvragen. Als u daar als bijlage van het bankafschrift bij wil doen zal u het vergoed krijgen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annelies
    PostNL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen