Klacht POSTNL: postnl regel jouw zaken eens

Klachtnummer
# 414885
Gebruiker
martin h
Datum
2 reacties

Details

De klacht

een kleine maand geleden is mijn pakketpost agentschap er mee gestopt. Alle pakketten worden geblockeert.
toch blijft post nl, mij briefjes in de bus gooien, en op hun site vermelden dat het op dat adres is afgeleverd.
een ware zoektocht langs andere pakketplekken, en dan vind je het pakketje...ben je niet snel genoeg, dat stuurt postnl met liefde mijn pakketje retour naar china (de eikels)
nu 5 x gebeld, dat krijg je stoïcijnse mensen, die van een schermpje aflezen dat het wel daar afgeleverd gaat worden ...(ooit) oplossen doen zij geen van allen...

De oplossing

post nl registreen dat een postagantschap sluit, en zorg dat jouw computer klopt

2 reacties

  1. Auteur
    martin h
    Datum
    Afgelopen week, door de onkunde van postnl zijn er 2 pakketen retour china gestuurd , kan ik postnl aansprakelijk stellen?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten bij een specifieke PostNL-locatie in Almere. Ik begrijp dat uw pakketten naar een locatie worden gestuurd die niet meer als PostNL-locatie fungeert. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Voor bezorging van uw pakketten is het niet bevorderlijk dat deze naar een locatie worden gestuurd die geen pakketten meer aanneemt. Graag ontvang ik van u de ‘niet thuis’-codes (beginnend met KG) of de track en trace codes (3SABC123456789 of AB123456789CD) van de pakketten waarmee u nu nog problemen ervaart, zodat de situatie nagekeken kan worden.

    De kosten voor pakketten die retour zijn gestuurd kunt u niet verhalen op PostNL, gezien gevolgschade uitgesloten is volgens de Algemene Voorwaarden van PostNL.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen