POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door POSTNL: POSTNL rekent administratieve kosten voor hun fouten....
Details
De klacht
Pakje uit een non EU land, had geen waarde was voor een project en dat stond er duidelijk op, toch aan de deur 20 euro moeten betalen voor inklaring anders kreeg ik het pakketje niet. Bezwaar gemaakt en na veel gedoe en papieren en bewijzen te hebben gestuurd wordt mijn bezwaar gehonoreerd, na een paar maanden nog steeds geen geld, ik stuur een brief er achteraan en krijg een brief terug dat idd gehonoreerd is en dat ik 6 euro terug krijg de resterende 13 euro zijn voor administratieve kosten gemaakt door postnl. Beste POSTNL dit is de wereld op zijn kop.De oplossing
Het gehele bedrag terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.