Opgelost door POSTNL: POSTNL rekent administratieve kosten voor hun fouten....

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 266183
Gebruiker
Ricci
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje uit een non EU land, had geen waarde was voor een project en dat stond er duidelijk op, toch aan de deur 20 euro moeten betalen voor inklaring anders kreeg ik het pakketje niet. Bezwaar gemaakt en na veel gedoe en papieren en bewijzen te hebben gestuurd wordt mijn bezwaar gehonoreerd, na een paar maanden nog steeds geen geld, ik stuur een brief er achteraan en krijg een brief terug dat idd gehonoreerd is en dat ik 6 euro terug krijg de resterende 13 euro zijn voor administratieve kosten gemaakt door postnl. Beste POSTNL dit is de wereld op zijn kop.

De oplossing

Het gehele bedrag terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ricci
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricci
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na bijna 8 maanden gedoe heb ik uiteindelijk mijn geld terug ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen