Klacht POSTNL: PostNL Rijdt mensen aan en lost niks op wat betreft Gestolen pakketten door bezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312773
Gebruiker
mmuziek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben aangereden door een postbezorger van PostNL. Dit was tussen 14.15-15.00 nadat ik een pakket voor mijn vriendin wilde ophalen bij de bezorger die zei dat hij om 13.15 aanwezig was geweest. Hij was er niet, dus ging ik achter hem aan. Ik voel mij ernstig bedreigd door deze persoon en ik voel mij niet meer veilig op straat. Het betreft hier de bezorger die bezorgt op postcode 3363 AC Sliedrecht. Ik durf niet meer zomaar alleen over straat, gezien wat deze meneer ons aandoet. Mijn vriendin en ik zijn beiden overstuur.

De oplossing

Ontslag der bezorger, bezorger aanspreken en op zijn minst heelhuids vandaag mijn pakket bezorgen.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groeneveld,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm spijtig te vernemen dat deze bezorger zich niet naar behoren gedraagt. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Het is enorm vervelend dat u zich niet veilig voelt op straat, uiteraard willen we u helpen dit tegen te gaan.
    Ik wil graag uw klacht doorzetten naar de leidinggevende van het depot zodat dit gedrag met hem kan worden besproken. Hiervoor wil ik u vragen of u het kenteken van de auto heeft opgeslagen, of mogelijk een barcode heeft van een pakket dat recentelijk door deze bezorger is bezorgd. Als u ons deze zou willen toesturen, samen met een e-mailadres, zullen wij de klacht voor u in orde maken.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Groeneveld,

    Dank u wel voor de aanvullende informatie.

    Ik heb heb een klacht voor u uitgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Hier zal er worden onderzocht wat er precies is gebeurd en zal het zeker met de bezorger worden besproken. Er zullen ook consequenties aan hangen.
    Als er meer bekend is zal er contact met u worden opgenomen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  3. Auteur
    mmuziek
    Datum

    Besproken is al meerdere malen gebeurt helaas.
    nu er in totaal meer dan 13 keer gebeld is met post nl met klachten en problemen door het hele jaar heen word het nu toch eigelijk wel eens tijd dat jullie de verandwoordelijkheid nemen.

    standaard antwoorden zoals ga naar onze klanten service helpen daarbij niet aangezien die zelf ook zeggen we staan machteloos aangezien wij ook alleen maar een mailtje kunnen sturen naar het depo.

    bovendien gebeurt het regelmatig dat als je dan beld naar de klantenservice dat je dan minstens 30 minuten moet wachten voor je aan de beurt ben als er dan al niet tijdens het wachten de verbinding verbroken word.

    kortom met uw antwoord ben ik het dus niet eens
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Groeneveld,

    Wat jammer om te vernemen dat het na meerdere malen bespreken nog steeds niet is verbeterd. Ik heb uw bericht doorgegeven aan degene die uw klacht in behandeling heeft. Ik heb tevens verzocht om hierover contact met u op te nemen. Ik ga er vanuit dat vandaag of maandag contact met u wordt opgenomen. Hopelijk zal hierdoor de bezorging weer beter gaan in de toekomst. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor al het ontstane ongemak.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mmuziek
Datum
Uiteindelijke oplossing
we bellen wel na dat we hebben gesproken met de bezorger (iets wat al zo'n 3/4e jaar gedaan word. kortom geen oplossing) er word een belofte gedaan dat ik gebeld word met een oplossing of om te zoeken naar de oplossing. zeggen ze we zijn er mee bezig meer kunnnen we niet doen. (dat is geen oplossing of zoeken naar oplossingen) ik ben nog steeds bang voor mijn pakketten als die bezorger hier bezorgt gezien de situaties die hebben gespeeld. kortom niet opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen