Klacht POSTNL: PostNl service niets verbeterd, neemt zn werk niet serieus(?)

no.

Voor de tweede keer is een naar mij verzonden pakket "verdwenen"

Keurig naar mij verzonden vanaf n particulier met track and trace code, wederom tot aan sorteercentrum te volgen en dan van de radar verdwenen.
pakket van 28 euro, waar we op zitten te wachten.

De vorige keer was t ook al n pakket van rond de dertig euro, in contact met PostNl: helaas niet te vinden. U moest t maar verzekeren. Al is dat onzin bij bedragen onder de 100 euro.

En zowieso: ik betaal voor n dienst, dan moet die ook uitgevoerd worden.

Ongeacht of t een groot, klein, duur of minder duur pakket is.

De chatservice is continu onbereikbaar.

Briefpost komt regelmatig 1 a 2 dagen te laat, ook daar is voor betaald met de bedoeling dat t op tijd en fatsoenlijk aankomt.

En ik twijfel niet aan de bezorgers, de problemen lijken bij hogerhand (beleid), sorteercentrum en vervoer daarna te ontstaan.

Eerder heb ik al met dit bedrijf van doen gehad toen ik met mijn zoontje een game verstuurd had naar n ander jongetje. Voor hen was t heel wat. Netjes in bubbelfolie verpakt, de ontvanger kreeg t als n gekraakt doosje met kras op de cd binnen.

Contact met PostNl gezocht: tja we hadden t verzekerd moeten sturen. Ruim 14 euro voor pakketten van 0-15 kilo geloof ik. Een game weegt 250 gram ofzo? En t ging om 20 euro.

Klacht "opgelost". Zie dit ook steeds bij klacht.nl trouwens.

We betalen voor fatsoenlijke en tijdige bezorging. Niet voor een kans dat t bezorgd wordt.

Klanten en klachten serieus nemen.

Verdwenen post en pakketten -ook kleinere ja- opsporen en alsnog bezorgen.
Er wordt op gewacht.

Geen klachten tevreden afgehandeld noemen omdat er n reactie is gegeven van: "we zoeken het uit", want daarna hoort de klant vaak nooit meer iets.

Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere zendingen heeft verstuurd die niet aangekomen zijn. U heeft hier melding van gemaakt maar er is geen vergoeding gegeven en u voelt zich niet serieus genomen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aller eerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak die u hebt ervaren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat zendingen niet of beschadigd aankomen. Ik kan er niet voor zorgen dat de zendingen alsnog worden vergoed. Wilt u voor een vergoeding in aanmerking komen dan zult u de zendingen aangetekend of met verzekerservice moeten versturen.

Het gaat er niet om hoe groot, klein, duur of goedkoop een zending is om een onderzoek te starten. Het gaat om de handtekening die wordt gezet als een verzekerde zending bezorgd wordt. Dit is bewijs dat een zending is afgeleverd op een adres en daarom kan er een onderzoek gestart worden. Bij standaard zendingen hoeft niet voor ontvangst getekend te worden en daarom kan er geen onderzoek gestart worden.

Wat de zending betreft die uw zoon heeft verstuurd begrijp ik niet welke verzendwijze u precies gebruikt heeft. U geeft aan dat het via een bubbeltjes envelop is verstuurd, dit zou u voor €3,32 kunnen versturen. Ik begrijp namelijk dat u geen gebruik heeft gemaakt van een aanvullende dienst.

Ik begrijp dat dit erg frustrerend voor u moet zijn, maar ik kan verder niets voor u betekenen.

Jurgen
    PostNL