Klacht POSTNL: POSTNL slecht: Door lege smartphone bezorger pakket niet afgeleverd

BOZEKLANT

Twee weken geleden een pakket verstuurd via PostNL met track and trace code t.w.v. €3,90. Dit pakket is volgens de ontvanger en de track and trace code nooit aangekomen. Hierover contact met PostNL opgezocht en ze zijn 'een onderzoek' gestart.

Eindresultaat: niks opgeleverd en geen vergoeding, want het is niet verzekerd verzonden. Waarde pakket is 20 euro, dus lijkt me totaal niet in verhouding om die extra 'verzekeringskosten' te betalen.

Vergoeding van de waarde pakket en de verzendkosten (€3,90).

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat ontzettend jammer dat uw zending niet is aangekomen bij de geadresseerde. Hiervoor dan ook mijn excuus. Het onderzoek is opgestart op basis van de door u verstrekte informatie. Helaas heeft is de uitkomst niet zoals u had gewild. Ik kan dan ook niet de taak van onze onderzoeksafdeling beïnvloeden en u een restitutie bieden. U zou dit het beste kunnen voorleggen bij de onderzoeker, deze gaat hier namelijk over en ik zelf heb hier geen rechten in.