Klacht POSTNL: POSTNL slecht: Door lege smartphone bezorger pakket niet afgeleverd

Klachtnummer
# 359443
Gebruiker
BOZEKLANT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden een pakket verstuurd via PostNL met track and trace code t.w.v. €3,90. Dit pakket is volgens de ontvanger en de track and trace code nooit aangekomen. Hierover contact met PostNL opgezocht en ze zijn 'een onderzoek' gestart.

Eindresultaat: niks opgeleverd en geen vergoeding, want het is niet verzekerd verzonden. Waarde pakket is 20 euro, dus lijkt me totaal niet in verhouding om die extra 'verzekeringskosten' te betalen.

De oplossing

Vergoeding van de waarde pakket en de verzendkosten (€3,90).

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat ontzettend jammer dat uw zending niet is aangekomen bij de geadresseerde. Hiervoor dan ook mijn excuus. Het onderzoek is opgestart op basis van de door u verstrekte informatie. Helaas heeft is de uitkomst niet zoals u had gewild. Ik kan dan ook niet de taak van onze onderzoeksafdeling beïnvloeden en u een restitutie bieden. U zou dit het beste kunnen voorleggen bij de onderzoeker, deze gaat hier namelijk over en ik zelf heb hier geen rechten in.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen