Klacht POSTNL: Postnl slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 431867
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al sinds 6 maart op mijn pakketje, heb post nl gebeld, en de medewerker verteld mij daf t pakketje nog moet opgehaald worden bij de douane waar t klaar ligt, maar zegt ze we gaan pas als we n volle vrachtwagen kunnen ophalen, ik vind dit schandalig de klant maar laten w88 terwijl t al zo lang duurt voor t uit china hier is. Post nl is de enige die t zo slecht doet pakketjes brengen, alle andere doen t prima, maar altijd gezeur met postnl.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn pakketje Ik heb het nodig Ik zit daar op te wachten,is toch gewoon te schandalig voor woorden dat een bedrijf zegt ja het is al in Nederland maar we laten het lekker liggen tot het wij zin hebben om het op te halen

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat wij het pakket verwachten, maar nog niet hebben ontvangen. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/LX850818077NL/NL/6824EV Zodra wij het pakket hebben ontvangen, ziet u de melding 'Zending is bij PostNL'.

    Indien u uw bestelling al langer dan anderhalve maand geleden geplaatst heeft, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen via de Buitenlandse postorganisatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Antwoord is niet correct, heb de verkoper om info gevraagd, die zegt pakketje op is afgeleverd bij postnl. Dus ergens kloper hier iets niet. Sinds 6 maart al door de douane ingeklaard.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen