Klacht POSTNL: PostNL sluit mijn vraag zonder deze goed te lezen

Thomas

Ik heb een klacht gestart op https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/waar-blijft-mijn-pakketje-m/details?complaintId=1c679e97-593c-47f1-8110-9da023dd5b26 welke is afgesloten met de melding dat ik een onderzoek moet starten bij de andere instantie. Dit heb ik gedaan en het bijbehorende case nummer toegevoegd aan mijn klacht. Ik zou dan ook graag mijn vraag als nog beantwoord willen hebben.

Ik wil dat mijn klacht in behandeling wordt genomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland en de afhandeling van uw eerder geplaatste klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u graag wilt dat uw klacht in behandeling genomen wordt. Echter heb ik met het betreffende casenummer niets in onze systemen kunnen vinden. Ook is uw pakket nog steeds niet bekend binnen de systemen van PostNL. Ik raad u aan om met de afzender tot een passende oplossing te komen.