Klacht POSTNL: PostNL sluit mijn vraag zonder deze goed te lezen

Klachtnummer
# 418334
Gebruiker
Thomas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een klacht gestart op https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/waar-blijft-mijn-pakketje-m/details?complaintId=1c679e97-593c-47f1-8110-9da023dd5b26 welke is afgesloten met de melding dat ik een onderzoek moet starten bij de andere instantie. Dit heb ik gedaan en het bijbehorende case nummer toegevoegd aan mijn klacht. Ik zou dan ook graag mijn vraag als nog beantwoord willen hebben.

De oplossing

Ik wil dat mijn klacht in behandeling wordt genomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland en de afhandeling van uw eerder geplaatste klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u graag wilt dat uw klacht in behandeling genomen wordt. Echter heb ik met het betreffende casenummer niets in onze systemen kunnen vinden. Ook is uw pakket nog steeds niet bekend binnen de systemen van PostNL. Ik raad u aan om met de afzender tot een passende oplossing te komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen