Klacht POSTNL: PostNL stuur pakket retour zonder afleverpoging.

Est

PostNL stuurt 14-8 mijn pakket terug naar de verzender zonder een bezorgpoging. PostNL heeft op 9-8 zelfs een afleverbewijs naar mij verzonden (met een duidelijk leesbaar en correct afleveradres) maar de afleverlocatie zegt van niets te weten en wijzen naar een andere afleverlocatie (die uiteraard ook niets weten). Er is diverse malen vertraging in de aflevering naar de aflever locatie geweest waarschijnlijk door fouten van PostNL.

Diverse malen gebeld met de klantenservice en die starten een onderzoek zeggen ze dan op de 12e maar in plaats daarvan sturen ze de 14e het pakket retour.

Nu geeft de Track&Trace weer dat de ontvanger aanggeven heeft het pakket te weigeren wat pertinent niet klopt.

Dat het pakket geleverd word conform afspraak.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het pakket is op 14 augustus retour gestuurd naar de afzender op verzoek van de ontvanger. U geeft aan dat dit niet klopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u hierdoor het pakket niet heeft kunnen ontvangen. Ik zie inderdaad dat het pakket retour gaat naar de afzender. Dit kan ik niet tegenhouden. Ik zie dat u eerder contact met ons heeft gehad via een ander kanaal. Naar aanleiding hiervan is er een onderzoek voor u gestart. Naar verwachting wordt er vandaag contact met u opgenomen hierover.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.