Klacht POSTNL: Postnl stuurt pakket terug zonder kennisgeving.

vash389

Postnl stuurt pakket terug zonder kennisgeving.

Postnl moet klanten die een account of App hebben informeren als hun pakket wordt teruggestuurd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket terug is gestuurd, maar dat u geen kennisgeving heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bedoelt u dat het pakket is teruggestuurd, maar dat u geen kennisgeving in uw brievenbus heeft gekregen met de informatie dat uw pakket klaarlag bij een PostNL-locatie? Indien dit inderdaad het geval is, dan ontvang ik graag de Track & Trace code van het pakket en uw e-mailadres, om hiervan een klacht te registreren.

PostNL schreef:
    "Bedoelt u dat het pakket is teruggestuurd, maar dat u geen kennisgeving in uw brievenbus heeft gekregen met de informatie dat uw pakket klaarlag bij een PostNL-locatie?"
    Mijn reactie:
    Nee, dit bedoel ik niet. Het pakket is teruggestuurd zonder dat ik een notificatie kreeg.

Bedankt voor uw reactie. Zoals mijn collega zei maak ik hier graag een melding van zodat we dit met de betrokken medewerkers kunnen bespreken.

- De 3S-code van het pakket
    - Het mailadres van u

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb bovenstaande nog even doorgenomen en doorgaans worden er wel reminders gestuurd wanneer een zending op de afhaallocatie ligt. In uw geval is dit niet gebeurd waarvoor mijn excuses.Ik vermoed dat dit een incident is geweest. De zending wordt automatisch retour gestuurd na een afhaaltermijn van 7 dagen. Ik kan in dit geval verder geen klacht registreren. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket. Die kan wellicht alvast een nieuwe toesturen of hebben een andere oplossing voor u.