Klacht POSTNL: POSTNL stuurt post retour afzender, al 4 weken geen post ontvangen.

Klachtnummer
# 261823
Gebruiker
tamarakrijgtgeenpost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 maal klacht bij POSTNL ingdiend (1 mei, 6 mei en 11 mei) omdat ik geen post op mijn adres ontvang, mijn post gaat ongevraagd retour afzender. De door mij ingediende klachten worden wel 'afgehandeld' door POSTNL maar aan de situatie veranderd niets, ik krijg nog steeds geen post, volgende week ga ik de 5e week zonder post in. Het probleem ligt niet bij de postbezorger, deze krijgt simpelweg geen post voor ons adres mee, ik spreek de bezorger bijna dagelijks. Verder bel ik bijna dagelijks met de klantenservice en probeer ik via twitter mijn klacht onder de aandacht te brengen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om POSTNL mijn klacht op te laten pakken.

De oplossing

POSTNL kijkt serieus naar mijn klacht, zoekt uit wat het probleem is, geeft zoals afgesproken mij terugkoppeling over deze klacht en zorgt er uiteindelijk voor dat ik weer post ontvang op mijn adres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw de Vos,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat u al zo lang geen post op uw adres heeft ontvangen en dat er post retour gaat naar de afzenders.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat dit op dit moment nog in onderzoek is en dat er uiterlijk 24 mei contact met u zal worden opgenomen. Ik hoop dat dit spoedig kan worden opgelost.
    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen