Klacht POSTNL: Postnl tracking geeft aan dat de brievenbuspakket geleverd is, maar heb niks ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335782
Gebruiker
FM
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik zou een bestelling op 27-11 horen te ontvangen, maar helaas heb ik tot heden nog niks gekregen. Het betreft een brievenbus pakket, de verzender zegt dat het geleverd is, volgens de track en trace.
Nu heb ik dus na 1 wkn wachten nog steeds niks ontvangen.

Gewenste oplossing

Postnl moet de bezorger spreken die dit zou hebben afgeleverd/bezorgd. Het is helaas al vaker voorgekomen dat ze brieven op verkeerde adressen bezorgen. Nu weet ik dus niet waar mijn pakket is, de buren weten natuurlijk van niks..
Geboden oplossing
Postnl is helemaal niks nagekomen, ze vroegen om mijn email om het verder af te handelen. Maar geen reactie meer gehad. Laat wel zien hoe serieus ze hun klanten nemen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een brievenbuspakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg naar dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik snap dat u zich hier zorgen over maakt. Spijtig genoeg kan ik geen onderzoek starten naar deze zending. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Ik kan hier wel namens u een klacht over registreren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    FM
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    FM
    Datum
    Beste Postnl,
    Na het geven van mijn email adres heb ik niks meer vernomen van jullie. Zouden jullie mij aub op de hoogte houden van jullie plannen.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Aan de hand van de door u geleverde aanvullende informatie zal uw klacht geregistreerd worden. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode LX565214785NL heb ik geprobeerd te achterhalen waar het mis gegaan is, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen