Klacht POSTNL: PostNL vervalst handtekening en zet pakketten voor de voordeur waar iedereen het kan wegpakken.

Lilian

Bezorger heeft 2 pakketjes zo voor de deur neergezet en mn handtekening nog vervalst ook. Schijnbaar denkt hij dat bezorgen zo moet oid, want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik heb al vaker PostNL berichtjes hierover gestuurd, de bezorger zou worden aangesproken. Nou het helpt echt, dat blijkt nu wel weer!

1) dat die bezorger nu echt is een keer goed wordt aangesproken door zijn leidinggevende hierover.
2) Ik wil de originele bezorger van 2 jaar terug weer hebben, die was altijd top.
3) als PostNL hier niks aan veranderd, ga ik aangifte doen van valsheid in geschrifte.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier achtergelaten heeft. Dit past niet binnen ons bedrijf. Graag ontvang ik de barcodes van uw pakketjes, zodat ik er een officiële melding van kan maken naar de leidinggevende van de betreffende bezorger. Dit zal dan wederom besproken worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.