Klacht POSTNL: PostNL verwijderd aangtekend pakket van Tracke&Trace systeem!

Klachtnummer
# 407342
Gebruiker
MaraMax
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik snap het niet waarom het gegevens werd verwijderd en wie heeft het gedaan. Het komt op mij ontzettend onbetrouwbaar over.

Op 4.12 2019 heb ik een pakket naar buitenland verzonden (aangetekend, verzekerd tot 500 euro) CC069132417NL. Op dezelfde dag 18:39 uur was alles in orde met Track&Trace. Maar na 22:00 en tot nu toe kan het systeem mijn pakket niet meer vinden. Wat is er gebeurd?

Verder heb ik een contact opgenomen met PostNL. Het was niet makkelijk en natuurlijk onvoldoende.

Gewenste oplossing

Ik betaalde aangetekend en verzekerd pakket met Track&race en zou graag willen dat het pakket ZSM verzonden wordt naar Rusland aan geadresseerde

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb al tweemaal op uw andere klachten gereageerd. Ik zal deze klacht ook afsluiten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen