Klacht POSTNL: PostNL verwijderd aangtekend pakket van Tracke&Trace systeem!

MaraMax

Ik snap het niet waarom het gegevens werd verwijderd en wie heeft het gedaan. Het komt op mij ontzettend onbetrouwbaar over.

Op 4.12 2019 heb ik een pakket naar buitenland verzonden (aangetekend, verzekerd tot 500 euro) CC069132417NL. Op dezelfde dag 18:39 uur was alles in orde met Track&Trace. Maar na 22:00 en tot nu toe kan het systeem mijn pakket niet meer vinden. Wat is er gebeurd?

Verder heb ik een contact opgenomen met PostNL. Het was niet makkelijk en natuurlijk onvoldoende.

Ik betaalde aangetekend en verzekerd pakket met Track&race en zou graag willen dat het pakket ZSM verzonden wordt naar Rusland aan geadresseerde

Ik heb al tweemaal op uw andere klachten gereageerd. Ik zal deze klacht ook afsluiten.