Klacht POSTNL: PostNL verwijderd aangtekend verzekerd pakket uit Tracke&Trace systeem!

Klachtnummer
# 407712
Gebruiker
MaraMax
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik snap het niet waarom de pakket gegevens werden verwijderd en wie het heeft gedaan. Het komt op mij ontzettend onbetrouwbaar over.

Op 4.12 2019 heb ik een pakket naar buitenland verzonden (aangetekend, verzekerd tot 500 euro). Op dezelfde dag 18:39 uur was alles in orde met Track&Trace. Maar na 22:00 en tot nu toe kan het systeem mijn pakket niet meer vinden. Wat is er gebeurd?

Verder heb ik een contact opgenomen met PostNL. Het was niet makkelijk en natuurlijk onvoldoende.

De oplossing

Ik betaalde aangetekend en verzekerd pakket met Track&Trace en zou graag willen dat het pakket met alle betaalde services ZSM verzonden wordt aan geadresseerde.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen