Opgelost door POSTNL: PostNL vind bestaand adres niet
Details
De klacht
Hallo, Ik heb een pakket verstuurd via PostNL naar Belgie, het gaat om een doos met meteologische meet instrumenten wat retour moet, er staat een gedrukt retour adres op wat ik op de doos geplakt heb.Hiervoor moet ik 19,50 euro betalen.
Nu komt prompt de doos met inhoud van PostNL terug met de melding adres kan niet gevonden worden.
Op internet via diverse postcode website's en zelfs op de website van de instantie staat het correcte adres.
Ik heb voor de zekerheid ook nog gebeld met Brussel en dit adres op het voorgedrukte formulier is correct.
Met de Klanten service van PostNL gebeld, die konden het adres via Google vinden en gaven mij het advies het pakket nogmaals op te sturen.
Wat uiteraard weer 19,50 kost.
Nu komt dit pakket na 3 dagen weer retour met precies dezelfde melding.
Ik ben nu bijna 40 euro kwijt, er word gekeken of dit de schuld is van PostNL..
Via de website van PostNL is het onmogelijk een klacht in te dienen de webchat werkt ook niet en telefonisch word ik afgescheept..
Graag gezien dat dit z.s.m word opgelost!
De oplossing
Ik wil me geld terug voordat ik dit pakket weer aanbied.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.