Opgelost door POSTNL: PostNL vind bestaand adres niet

sad Opgelost
Alex

Hallo, Ik heb een pakket verstuurd via PostNL naar Belgie, het gaat om een doos met meteologische meet instrumenten wat retour moet, er staat een gedrukt retour adres op wat ik op de doos geplakt heb.
Hiervoor moet ik 19,50 euro betalen.
Nu komt prompt de doos met inhoud van PostNL terug met de melding adres kan niet gevonden worden.

Op internet via diverse postcode website's en zelfs op de website van de instantie staat het correcte adres.
Ik heb voor de zekerheid ook nog gebeld met Brussel en dit adres op het voorgedrukte formulier is correct.

Met de Klanten service van PostNL gebeld, die konden het adres via Google vinden en gaven mij het advies het pakket nogmaals op te sturen.
Wat uiteraard weer 19,50 kost.

Nu komt dit pakket na 3 dagen weer retour met precies dezelfde melding.
Ik ben nu bijna 40 euro kwijt, er word gekeken of dit de schuld is van PostNL..

Via de website van PostNL is het onmogelijk een klacht in te dienen de webchat werkt ook niet en telefonisch word ik afgescheept..

Graag gezien dat dit z.s.m word opgelost!

Ik wil me geld terug voordat ik dit pakket weer aanbied.

Geachte heer, mevrouw Zinken,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u tweemaal een verzonden pakket retour heeft ontvangen terwijl de adressering juist was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat voor de eerste zending reeds een onderzoek is opgestart. Hierover zal onze onderzoeksafdeling uiterlijk 26 september contact met u opnemen. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding over de tweede zending direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het volledige adres van de geadresseerde in België?
    - Wat is uw e-mailadres en op welk telefoonnummer bent u het best bereikbaar?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Geachte heer, mevrouw Zinken,

Bedankt voor uw reactie en gegevens. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens en track&trace code zie ik dat over het pakket met de code 3SKABA4716298 reeds contact met ons is opgenomen. Ik zie hierbij echter een andere naam en andere contactgegevens staan dan de uwe, wellicht heeft een andere betrokkene hierover een melding bij ons gemaakt. Over de verdere afhandeling zal uiterlijk 26 september contact met u en deze contactpersoon worden opgenomen. Ik hoop dat deze vervelende situatie snel opgelost kan worden, mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Alex
PostNL heeft na onderzoek besloten dat dit adres niet bestaat in Belgie dus dan kan er ook niks heen worden verstuurd. Gelukkig kunnen de Belgische Bpost Collega's dit wel. PostNl stuurt over 2 weken het geld terug op de rekening.