Klacht POSTNL: Postnl voldoet niet aan levertijden!

Davieson

Het overkomt me nu al meerdere malen dat de webshop keurig netjes op tijd het pakket aanbied om aan de “vandaag besteld morgen in huis” regel te voldoen, echter is het postNL die NIET bezorgd op de afgesproken dag. Wederom vandaag! Aan het wachten op een belangrijk pakketje die vandaag vanaf 15.00 op te halen is bij een afhaalpunt, echter is er NIETS afgeleverd, en komt het pakketje op zijn vroegst vrijdag binnen ivm hemelvaart! Dit accepteer ik niet.. ik bestel het niets voor niets bij een webshop die de volgende dag levert, omdat er BELANG bij is. PostNL lapt deze regels compleet aan hen laars, en een klacht rechtstreeks indienen is wel zo verschrikkelijk omslachtig dat het de moeite niet eens waard is, omdat tegen de tijd dat de klacht in behandeling is genomen het pakket in alle ONTEVREDENHEID dan al is ontvangen, zonder enige coulance of compensatie vanuit postNL.

Zorgen dat het pakket aankomt op de afgesproken data, en als men dit niet kan nakomen op zijn minst coulance aanbieden voor de ongemakken die het in sommige gevallen meebrengt als je apparatuur niet tijdig ontvangt voor bepaalde opdrachten met alle consequenties van dien!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de aflevering van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende bezorgdag. Het spijt me dat dit bij uw zending meerdere malen is gebeurd. Ik kan u hiervoor geen vergoeding of tegemoetkoming bieden, alleen bij verzending van een spoedpakket is het voor de verzender eventueel mogelijk een vergoeding te ontvangen bij vertraging. Door middel van de Track&Trace-code zie ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor de vertraging en overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Davieson
Een zoveelste excuses. Als een consument zijn of haar afspraken niet nakomt zijn hier consequenties aan verbonden. Als postNL zijn of haar afspraken niet nakomt geven ze hen excuses en daar kan de consument het mee doen?!