Klacht POSTNL: PostNL voorkomt kachten door onbereikbaar te blijven

Klachtnummer
# 360817
Gebruiker
Klager
Datum
1 reactie

Details

Klacht

POST-NL bezorgd niet, schrijft wel te zijn geweest (track en trace) terwijl dat gelogen is, dat is 1 op de 3 keer het geval (al jaren). Post nl vindt dat er maar weinig klachten zijn.Geen wonder, het bedrijf heeft klagen vrijwel onmogelijk gemaakt; klagen kan alleen telefonisch tijdens kantoren uren op werkdagen en op kosten van de klager. Als je klaagt krijg je toezeggingen over het aanspreken van de desbetreffende bezorger, maar dat leidt niet tot verbeteringen. Ik ben daarom maar gestopt met klagen.

Gewenste oplossing

Post Nl moet een gratis telefoonnummer openstellen 7 dagen in de week 8 per dag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket en u geeft aan dat een klacht indienen alleen telefonisch kan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de bezorger aangeeft wel te zijn geweest, terwijl dit niet het geval was. Het indienen van klachten kan ook op andere manieren. Zo zijn we ook bereikbaar via chat, social media (Facebook/Twitter) en via deze website.
    U geeft aan dat het indienen van klachten niet helpt. Wij adviseren u echter om de klachten wel te blijven melden. De leidinggevende bouwt namelijk een dossier op en zal de nodige actie ondernemen mocht dat nodig zijn.

    Heeft u van de laatste bezorging waarbij werd aangegeven dat ze zijn geweest inmiddels wel een klacht ingediend? Zo niet, dan wil ik dat uiteraard nog voor u doen. Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig.

    - De 3S-code van de betreffende zending
    - Heeft u een briefje ontvangen? En werkt u bel verder wel goed?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen