Klacht POSTNL: PostNL waar blijft mijn bankpas???

sad Niet opgelost
Gonny

Het is te belachelijk voor woorden hoe lang mijn bankpas al onderweg is, de eerste nieuwe pas is 24 juni jl verstuurd deze werd bezorgt eind augustus met twee retour stichters erop uit België(dus 2 maal verkeerd) intussen natuurlijk nieuwe aan gevraagd dus de bezorgde pas werkten niet. Deze zijn 9 september naar mij verzonden en tot op heden(17 september '19) nog steeds niet bezorgt. Ik heb vorige week na lang zoeken en klacht ingediend en er zou bericht gaan naar het sorteer centrum Eindhoven, waar mij werd gegarandeerd dat de post of die zaterdag zou komen of vandaag. Nou vandaag natuurlijk op de post zitten wachten en mooi geen pasje, ik ben intussen radeloos.
Het pasje betreft een leefgeld rekening, ik sta onder bewindvoering met 2 jonge kinderen maar daar hebben ze blijkbaar geen boodschap aan bij postNL Eindhoven. Ik had het nog nadrukkelijk erbij vermeld. Aangezien er geen officiële klachten formulieren te vinden zijn doe ik het via deze weg!!!
Ik ben intussen ontzettend boos en radeloos, wat een onprofessioneel bedrijf!!!

Misschien kunnen jullie contact zoeken met de brieven sorteercentrum in Eindhoven, ik wil gewoon dat dit een ander nooit meer overkomt. M'n kinderen eten al twee weken restjes uit de diepvries en ik bijna niks.
Ik kan verder niks vinden dan alleen een chat waar je vervolgens alleen een klantenservice telefoonnummer kan krijgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Ik begrijp dat het een belangrijk poststuk betreft en dat de bezorging al meermaals misgegaan is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn administratie staat uw klacht reeds geregistreerd. De verantwoordelijke afdeling zal aan de hand van uw postcodegebied onderzoeken of dit probleem vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Het is niet mogelijk om het betreffende poststuk te achterhalen, omdat het poststuk zonder track en trace code verzonden is. Ik raad u aan om samen met uw bewindvoerder een oplossing te zoeken met uw bank. Eventueel kunnen deze partijen ook contact met ons opnemen om een klacht te laten registreren. Het spijt mij ontzettend dat ik u niet verder kan helpen.

Gonny
Er was geen aangeboden oplossing, ik kreeg alleen als reactie dat de klacht er al lag. Intussen nog steeds bankpas of de codes ontvangen! Super slecht PostNL