Opgelost door POSTNL: PostNL waar is mijn pakket en wanneer wordt het geleverd?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567857
Gebruiker
Leo Vercoulen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had gisteren een pakketje van PostNL moeten ontvangen, volgens track en trace, ik heb NIETS ontvangen, volgens hun gegevens is het wel thuis bezorgd.
Eerst stond de bezorgtijd aangegeven, toen die niet gehaald werd, werd aangegeven dat ze zouden proberen voor 22.00 uur het pakketje te leveren. Rond 20.00 stond de levertijd en dag van levering doorgehaald, dus ik nam aan dat vandaag wel geleverd zou worden. Tot mijn verbazing toen ik vanmorgen naar de track en trace gegevens keek stond aangegeven dat het pakket gisteren om 22.13 uur bij mij thuis bezorgd zou zijn. Ik ben de hele avond thuis geweest en er is niks bezorgd en ik heb nog nooit na 22.00 uur en bezorger van PostNL aan de deur gehad.
En als je dan contact opneemt met PostNL dan kom je niets verder want die zeggen dat je maar een paar dagen af moet wachten. Als je dan nog niets ontvangen hebt, je maar contact op moet nemen met de verzender, terwijl zij het pakket gewoon als BEZORGD afwerken.
De bezorger van vandaag had het pakketje ook niet zij zich.
Ze kunnen niet zeggen waar het pakket is en wanneer het echt geleverd wordt.
Toen heb ik maar contact opgenomen met het afhaalpunt van PostNL bij mij in buurt, die hadden vandaag al meer dan 10 mensen aan de telefoon gehad die hetzelfde was overkomen, op de zelfde dag.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en wanneer het geleverd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet geleverd pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch met u te hebben besproken, heb ik uw klacht doorgezonden naar het verantwoordelijke depot zodat ze daar kunnen achterhalen wat er eventueel fout is gegaan. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leo Vercoulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geachte dame van de klantenservice, bedankt voor de snelle reactie en het ondernemen van uw actie door contact op te nemen met betreffende depot. Nu is het alleen nog afwachten wanneer het pakket geleverd wordt, ik hoop spoedig. Vandaag het pakket alsnog ontvangen,SUPER!!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen