Klacht POSTNL: Postnl weigert al jaren om hun eigen fouten op te lossen.

Klachtnummer
# 468877
Gebruiker
natuwes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf weigert al sinds het postnl heet steevast om problemen en fouten die door medewerkers van hen veroorzaakt worden op te lossen. Er wordt niets of vrijwel niets aan gedaan om fouten te vermijden.
1. Post wordt vaak te laat, of niet, bezorgd. Geldt ook voor periodieken, kerstpost en rouwpost.
2. Bij "niet thuis" wordt er geregeld geen bericht achtergelaten waar het poststuk is afgeleverd.
3. Bij douanezaken weigert men om bewijsmateriaal te leveren om de voorcontrole van het betreffende poststuk door de ontvanger daarvan te kunnen laten uitvoeren. Aangevoerd bewijsmateriaal wordt lang niet altijd geaccepteerd. Er wordt niet altijd gekeken in bijv. welke soort $ er betaald is (CAD, HKD, SGD, TWD, USD).
4. Er is sprake van fraude wanneer men niet doet waarvoor men betaald is en een vergoeding voor manco weigert te betalen.
5. De app is niet foutloos en wordt niet consequent op de juiste manier bijgewerkt.
Misschien moet postnl maar in overheidshanden komen om alle problemen op te lossen.

De oplossing

Doen waarvoor betaald wordt. Problemen oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?