Klacht POSTNL: PostNL weigert de diensten te leveren die ze beloven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403996
Gebruiker
kvanzuijlen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PostNL weigert al sinds jaar en dag pakketjes bij mij af te leveren. Dan raken er 2 pakketjes 'kwijt' op 1 dag, dan zijn ze zogenaamd langsgekomen maar 'was er niemand thuis'. Ik ben er helemaal klaar mee om onnodig thuis te moeten blijven wachten op de bezorger en ik ben dan ook van mening dat deze schoften aangepakt dienen te worden, en hard ook.

De oplossing

Ik verwacht een vergoeding voor elke keer dat ik onnodig thuis heb moeten blijven. Daarnaast verwacht ik een persoonlijk excuus van een hooggeplaatst iemand binnen het bedrijf en de belofte dat dit niet nogmaals zal gebeuren. Ik vind het heel jammer dat ik nog geen enkele keer een pakketje heb mogen ontvangen van PostNL zonder problemen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat u meermaals tevergeefs gewacht heeft en dat de bezorger ten onrechte aangeeft dat er niemand thuis was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dit is niet de werkwijze die wij van de bezorgers verwachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - een bevestiging dat u of iemand anders op zaterdag 23 november omstreeks 16:30 uur thuis was;
    - een bevestiging dat uw deurbel wel of niet naar behoren werkt;
    - een bevestiging dat er wel of niet een ‘we hebben u gemist’-kaartje achtergelaten is;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

    Ik heb een klacht voor u doorgezet naar het depot van de bezorger. Hij zal hierop worden aangesproken door zijn leidinggevende. Dit zal intern worden opgepakt dus u zult hier geen terugkoppeling van ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kvanzuijlen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hetzelfde als ze elke keer opnieuw doen. 'Intern bespreken'. Dit heeft nog nooit gewerkt en bewijst des te meer dat PostNL een kutbedrijf is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?