Klacht POSTNL: PostNL weigert keer op keer het restitutieformulier aan te bieden
Details
Klacht
Een medewerker van PostNL verwees mij naar de website voor het restitutieformulier voor teruggave van de verzendkosten na het kwijtmaken van mijn pakket. Dit formulier is onvindbaar. Vervolgens hierover een klacht ingediend hier. Wederom weigert PostNL mij dit formulier te geven. Een hoop woorden, maar PostNL weigert mij linksom en rechtsom dit formulier aan te bieden. Ik word afgewimpeld met een chatbot die voor geen meter functioneert, of met een inhoudsloze klachtreactie. Mijn vraag voor de zoveelste keer: kunt u mij dit formulier opsturen danwel mij een directe LINK sturen? En nee, u heeft geen barcodes of geboortedatum nodig, ik wil gewoon nu hoppakee dat stomme formulier. U bent hiertoe verplicht. Ik heb hier recht op. Zonder onnodige onzinvragen. Zonder niet-functionerende chatbots. Gewoon een pdf danwel een directe link. Kunt u dat? Of krijg ik nu weer lege kulantwoorden?Gewenste oplossing
Stuur het formulier of de link naar het formulier, zonder niet-functionerende chatbots of onzinvragen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.