Klacht POSTNL: PostNL weigert mijn pakket te leveren

Sofie

Beste,
Ik ben ten einde raad en dringend op zoek naar hulp! De Post is mijn pakket kwijt geraakt. Op zich ben ik niet de enige maar hun verhaal hiervoor, de smoesjes en de leugens swingen de pan uit.
De klantendienst zegt dat het bij de Primera is aangekomen maar kon niet zien dat het retour genomen was. De Primera bevestigt dat maar zegt daar keurig melding van te hebben gemaak. De facebook dame vindt het spijtig maar zegt (gisteren) dat het pakket bij Cargo is aangekomen en dat ze niet weet wat er mee zal gebeuren. De dame van de Post die mij net (omdat zij een onderzoek heeft ingesteld) zegt dat het deze ochtend bij Cargo is toegekomen en geeft aan dat ik onmogelijk via facebook bericht van de Post kan hebben gehad dat het er gisteren al was maar ook zij zegt niet te weten wat er nu mee gaat gebeuren.

Ik wil mij pakket ontvangen. Geen leugens of smoesjes meer dat het ergens ligt maar dat niemand weet wat er mee zal gebeuren.
Graag contact met een medewerker die de capaciteit en bevoegdheid heeft om met Cargo te bellen en die de levering van mijn pakket regelt.

Geachte mevrouw Smet,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw reactie begrijp ik dat u het door u te ontvangen pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Uit mijn gegevens blijkt dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Helaas heb ik niet exact voor u kunnen achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke