Klacht POSTNL: PostNL weigert restitutie vindbaar te maken
Details
Klacht
PostNL weigert restitutie van de verzendkosten toegankelijk te maken op de website. Ik heb hier recht op nadat mijn pakket na twee maanden NOG niet aangekomen is. Medewerker zegt mij dat ik dit moet aanvragen via de website. Echter godsonmogelijk te vinden. Zoekresultaten "restitutie verzendkosten" op de PostNL website: 0. Nul. Niets. Je geld aannemen kunnen ze wel, maar zodra ze het moeten teruggeven gaan ze verstoppertje spelen. Nee, ik ga niet met een infantiele chatbot lopen klooien, maak die restitutiemogelijkheid gewoon normaal vindbaar op de website! Wat een ongelofelijk sneue toestand zeg.Gewenste oplossing
Geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.