Klacht POSTNL: PostNL wil graag Burocraat zijn
Details
De klacht
Mijn Paarse Krokodil bij PostNLIk had begin mei iets op Marktplaats gekocht wat de verkoper per PostNL naar mij had verzonden. Toen bleek dat er niemand aanwezig was tijdens de bezorging heeft PostNL mijn pakket eerst na een afhaalpunt gestuurd en omdat ik niet binnen twee weken in staat was het pakket af te halen, stuurde PostNL het pakket naar een depot.
Nu ik, eind mei, de mededeling van PostNL in de brievenbus vond, heb ik contact met PostNL hierover opgenomen.
De reactie van PostNL: ja meneer, we hebben het pakket retour gestuurd, maar omdat de afzender niet bekend is, is het pakket in ons depot. De verzender moet contact met ons opnemen, dan versturen wij uw pakket naar de afzender.
Dit is toch echt de wereld op zijn kop, achterstevoren of hoe je ook wil noemen.
PostNL wil het pakketje wel naar de verzender sturen, maar niet naar de ontvanger.
De medewerker waarmee ik hierover contact heb gehad, was op geen wijze in staat begrip op te brengen en kon deze kromme handelswijze van PostNL op geen wijze uitleggen.
De oplossing
POSTNL, stuur mij gewoon het pakketje toe! klaar!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.