Klacht POSTNL: Postnl zegt: Zending in brievenbus en ik heb niets in mijn brievenbus gevonden!
Details
Klacht
De Barcode geeft aan dat mijn pakket in de brievenbus ligt. Na een half uur met een medewerker aan de lijn te hebben gehad (á een half uur belkosten voor mijn rekening) kreeg ik te horen dat het pakket bezorgd is en dat ik anders maar een paar dagen moest wachten??!! Dit was 19 juni! Nu nog steeds niets ontvangen!Dit is niet de 1e keer dat er bij iets niet aankomt, ik wil eigenlijk nu wel weten waarom de bezorger zegt dat hij het heeft afgeleverd bij mij maar ik niets heb ontvangen! De medewerker kon niet zien welke bezorger dit geweest is, maar daar geloof ik ook niets van, tenzij de planning er een potje van maakt.
Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn pakket terug en anders een vergoeding voor mijn pakket.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.