Klacht POSTNL: Postnl zegt: Zending in brievenbus en ik heb niets in mijn brievenbus gevonden!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374410
Gebruiker
anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De Barcode geeft aan dat mijn pakket in de brievenbus ligt. Na een half uur met een medewerker aan de lijn te hebben gehad (á een half uur belkosten voor mijn rekening) kreeg ik te horen dat het pakket bezorgd is en dat ik anders maar een paar dagen moest wachten??!! Dit was 19 juni! Nu nog steeds niets ontvangen!
Dit is niet de 1e keer dat er bij iets niet aankomt, ik wil eigenlijk nu wel weten waarom de bezorger zegt dat hij het heeft afgeleverd bij mij maar ik niets heb ontvangen! De medewerker kon niet zien welke bezorger dit geweest is, maar daar geloof ik ook niets van, tenzij de planning er een potje van maakt.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn pakket terug en anders een vergoeding voor mijn pakket.
Geboden oplossing
Ze hebben er niets aan gedaan niet eens een berichtje heel jammer dat ze zo met mensen om gaan groetjes van Sylvia
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending inderdaad in uw brievenbus afgeleverd zou moeten zijn. Deze zending is door uw postbode bezorgd. Voor deze zending hoef niet getekend te worden is er geen onderzoek mogelijk. U kunt het beste contact met de afzender opnemen hiervoor.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen