Klacht POSTNL: POSTNL zegt langs geweest te zijn maar dat is niet waar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631979
Gebruiker
Sinterklaaskapoentje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorgtijd werd verschoven. Pakket zou uiteindelijk tussen 21:30 en 22:30 uur bezorgd worden. Er is echt niemand langs geweest. Morgen moet ik naar een afhaalpunt om mijn pakket op te halen. Dit lijkt mij oplichting maar hoe kan ik bewijzen dat er niemand is langs geweest?
Zo kan POSTNL doen en laten zoals het haar uitkomt.

Gewenste oplossing

Daar heb ik geen enkele verwachting van, ze zullen volhouden langs geweest te zijn, of met een andere smoes komen. Daar hebben ze tenslotte een klachtenafhandelingsafdeling voor.
Geboden oplossing
POSTNL gaat de klacht bespreken. Dat is ten gunste van de eigen bedrijfsvoering. Ik zie dat dit het standaard antwoord is op deze veelvoorkomende klacht. Wat heb ik hieraan, helemaal niets, de klant blijft uiteindelijk met de klacht in de kou staan. Schande, maar precies wat je kan verwachten van een klachtenafhandelingsafdeling, helemaal niets.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Sorry dat de pakketbezorger niet heeft aangebeld bij het afleveren van uw zending . Natuurlijk snap ik dat u hierover teleurgesteld bent.


    Zoals telefonisch besproken heb ik uw klacht doorgegeven zodat de bezorger wordt aangesproken. Binnen uiterlijk twee werkdagen zal dit gebeuren. Omdat dit intern wordt afgehandeld, krijgt u geen verdere terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen