Klacht POSTNL: POSTNL zegt langs geweest te zijn maar dat is niet waar.

# 631979
Sinterklaaskapoentje

Bezorgtijd werd verschoven. Pakket zou uiteindelijk tussen 21:30 en 22:30 uur bezorgd worden. Er is echt niemand langs geweest. Morgen moet ik naar een afhaalpunt om mijn pakket op te halen. Dit lijkt mij oplichting maar hoe kan ik bewijzen dat er niemand is langs geweest?
Zo kan POSTNL doen en laten zoals het haar uitkomt.

Daar heb ik geen enkele verwachting van, ze zullen volhouden langs geweest te zijn, of met een andere smoes komen. Daar hebben ze tenslotte een klachtenafhandelingsafdeling voor.
POSTNL gaat de klacht bespreken. Dat is ten gunste van de eigen bedrijfsvoering. Ik zie dat dit het standaard antwoord is op deze veelvoorkomende klacht. Wat heb ik hieraan, helemaal niets, de klant blijft uiteindelijk met de klacht in de kou staan. Schande, maar precies wat je kan verwachten van een klachtenafhandelingsafdeling, helemaal niets.

Geachte meneer,

Sorry dat de pakketbezorger niet heeft aangebeld bij het afleveren van uw zending . Natuurlijk snap ik dat u hierover teleurgesteld bent.

Zoals telefonisch besproken heb ik uw klacht doorgegeven zodat de bezorger wordt aangesproken. Binnen uiterlijk twee werkdagen zal dit gebeuren. Omdat dit intern wordt afgehandeld, krijgt u geen verdere terugkoppeling.