Klacht POSTNL: PostNL zegt langs te zijn geweest, maar dat is niet zo.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 389232
Gebruiker
Rokkit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL zegt langs te zijn geweest, maar dat is niet zo.

De oplossing

Stoppen met liegen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft onze bezorger rond 23:00 uur de "gemist" scan gemaakt. Wij mogen uiterlijk tot 22:00 uur pakketten bezorgen. Omdat de bezorger uw pakket niet voor 22:00 uur kon bezorgen, heeft de bezorger later gekozen om uw pakket af te scannen en weer terug mee te nemen naar ons sorteercentrum. Ik zie dat het de volgende dag bij u bezorgd is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rokkit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stoppen met zeuren.... Je pakket is uit eindelijk bezorgd..... Post nl doet waar ze zin in heeft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen